Har du en sak som er aktiv hos Trygderetten kan du sende inn vedlegg og sjekke status på denne saken her. Ønsker du å klage din sak inn for Trygderetten må du gjøre dette via instansen som fattet vedtaket du ønsker å påanke. Se vår artikkel om saksgang for mer informasjon om hvordan du best gjør dette.
Send brev eller dokumenter til Trygderetten via eDialog
Trygderetten benytter eDialog for trygg innsendelse av dokumenter, logg inn via ID-porten i linken øverst på siden.
Dersom du ikke har mulighet til å ettersende dokumenter digitalt kan de sendes per post til : Trygderetten, Postboks 4724 Nydalen, 0421 Oslo
Du vil bli informert via din digitale postkasse når Trygderetten har mottatt din anke, og når anken er ferdig behandlet. Hvis du har reservert deg mot digital post vil disse brevene sendes som vanlig post. Kjennelsen i ankesaken sendes da rekommandert. For ytterligere spørsmål, kontakt sentralbordet på telefon: +47 23 15 95 50
Gjennomsnittlig saksbehandlingstid i Trygderetten er 7-9 måneder, for mer detaljert informasjon om saksbehandlingstid, se her.
Ved andre spørsmål eller generelle henvendelser om Trygderettens arbeid, kontakt sentralbordet på telefon: +47 23 15 95 50 eller send en e-post til post@trygderetten.no
Pressehenvendelser til Trygeretten kan rettes til: